Hierarkia ja toimenkuvat
Peli/Game
Game Admin: dusti
Game Administrator on vastuussa itse pelistä ja sen henkilökunnan organisoinnista, uusien jäsenten valitsemisesta ja olemassaolevan henkilökunnan uudelleenorganisoinnista, ja myös itse peliä koskevista päätöksistä - kuten rangaistuksista. Game Administratorin päätökset näistä asioista ovat muuttamattomia, ja häneen pitäisi olla yhteydessä vain jos GO tai SGO ei riitä -
ei ikinä ensimmäisenä.
Super GameOperator: Tsaari
Super GameOperatorin tehtävä on huolehtia hänen vastuulleen kuuluvien serverien asioista sekä tällä alueella toimivista GameOperatoreista auttamalla heitä tarvittaessa. Sinun tulisi ottaa yhteyttä Super GameOperatoriin vain, jos GameOperator ei voi auttaa sinua tai et ole tyytyväinen hänen toimintaansa. Häneen otetaan yhteys vasta sitten, jos GameOperaattori ei vastaa lähettämääsi viestiin 48h:n aikana, EI aiemmin.
Game Operator: DeFe, Ninaro, Sansu,
Teme444
GameOperator huolehtii hänen vastuullaan olevasta serveristä/servereistä ja sääntörikkomusten sattuessa päättää rangaistuksesta. Jos haluat valittaa saamastasi rangaistuksesta, sinun tulee ottaa yhteyttä ensimmäisenä GameOperatoriin jonka vastuulla serverisi on. Jos et saa vastausta kahden päivän kuluessa, voit ottaa yhteyttä Super GameOperatoriin.
Trial Game Operator: jns87
Koeajalla oleva Gameoperaattori.
Game Operaattorit servereittäin:
- Alpha: DeFe, Sansu, Teme444
- Beta: jns87, Ninaro
FOORUMI:
Board Admin: Nikle-, ShadowMorph
Board Administratorin vastuulla on itse keskustelupalstaan liittyvät asiat, joihin sisältyy foorumin henkilökunnan organisointi ja foorumiin liittyvät päätökset, kuten uusien jäsenten valitseminen henkilökuntaan tai olemassaolevan henkilökunnan uudelleenorganisointi. Hän myös avustaa SuperModeraattoreita jos se on tarpeen.
Tavallisesti sinun ei tarvitse ottaa häneen yhteyttä suoraan, ellei se koske asiaa, jota Moderaattori tai SuperModeraattori ei voi hoitaa; sellaisia ovat esimerkiksi valitukset Forum-banneista tai SuperModeraattorien toiminnasta.
Super Board Moderator: Stenska
Super Moderator huolehtii hänen vastuulleen kuuluvista moderaattoreista,
auttamalla heitä heidän työssään ja puuttumalla heidän alueilleen aina tarpeen vaatiessa. Hän myöskin vastaa näiden moderaattorien toiminnasta, joten heihin liittyvät valitukset tulisi ohjata kyseisestä moderaattorista vastuussa olevalle Super Moderatorille.
Board Moderator: Dahlaine, NaSo, Ninaro, piitfin, Teme444, Vike80
Moderaattorin päällimmäinen tehtävä on valvoa hänen vastuulleen kuuluvia alueita, joka tarkoittaa että hänellä on valta päättää hänen alueittensa asioista - esimerkiksi siitä, tuleeko joitakin aiheita siirtää tai sulkea. Moderaattorin tekemät päätökset voi kumota vain kyseinen moderaattori itse tai hänen ylempänsä. Eli esimerkiksi ensin otetaan yhteyttä varoituksen/rangaistuksen antaneeseen moderaattoriin, hänen päätöksestään voi sitten halutessaan valittaa ylemmälle henkilölle eli Super Moderaattorille.
Trial Moderator: Tomppa87
Koeajalla oleva moderaattori.